Sunday, March 17, 2019

Durak

Yerleri gökleri yaratan ve heran düzende tutan Rabbim.
Sen biliyorsun acılarımı, kırgınlığımı. Yalnız senin izninle hafifler bu sıkıntılar.  Gönlüme inşirah ver. Hayallerimi kıranları ben sana havale ettim. Yaşlı teyzeler derler ya 'herşey insanlar için'. Üzüntüyü de sevinci de yaşayacağız. Yaşıyorsak mecburuz.

Benim turquazim. Arka bahçem.

Durakta bekliyorum. Bilmiyorum ömrümün kaçta kaçı geçti duraklarda.
Ve kaçta kaçı yolculukta.

Yol bitmiyor bayım, bu yolcuda nefes bitmedikçe de bitmeyecek.

Yol değişiyor, sapıyor orası ayrı.
Zorlanıyor bazen, bazen kolaylaşıyor. Ne önemi var kolay testin zaten?

Neyse artık doldum ve yazmazsam iyi olmayacağım. Yazacağım bir sadık dostum sensin.
Paylaşmam lazım, çünkü 'paylaşmak çok guzeldir' (bizim Emir'im mottosu)

Bu arada otobüsteyim ve on tarafta oturan gençlere teşekkür ederim açtıkları müzikten dolayı. Şimdi bir fon müziği gibi oldu. Allah ım gençlik. Gençlik aman Allahım. Elimde bir güç olsa da hepsini toplayıp anlatsam. Ah anlatabilsem gerçeği.

Ve şimdi indim. Bir bankta oturuyorum. Nevfelim uyanmıştır belki öğle uykusundan hızlıca yazıp eve gitmeliyim.

Gölgelerin uzadığı vakitlerdeyim. Ah o gölgelerin uzadığı vakit. Ve buluşma.


Bitti sınavım. Savdım başımdan. Iyi mi ettim kötü mü Allah gösterecek.
Içim almadı daha fazla.

Ne yaptığımı bilmiyorum bak. Insanlar gelip geçiyorlar ve arabalar.
Ben bu hale gelecek kız miydim? Ben hep bu haldeydim aslında, unutmuştum.

Evime gidiyordum bayım. Balıklara su çiçeklere yem vermek için.
Çünkü biz öyle deriz.
Karışıktır kafamız.
Indim durakta, indigim gibi farkettim ki Istanbulkartim yok cebimde.
Düşmüş otobüste.
Daha yeni yüklemişim 30 lira.
Hemen ilk gelen otobüsle
Gitmek için son durağa.
Ki son durak çok yakındır bana
Lakin otobüsün gittiği son durak
Değilmiş 79e nın gittiği
Neyse amirlikten yardım istedim
Böyle böyle
16:30 da kalkıyor sen hangi duraktan alırsın?
Dedim ben eve gideyim
Elmas Sitesi durağından alırım
Atladım gerisin geri minibüsle
Vardım koştura koştura evime
Balıklara su
Çiçeklere yem :)
Aldım evraklarımı da benimle
Vardım koştura koştura 79eyi beklemeye

Öyle işte bayım
Bizim işler çetrefillidir
Herkes kaldıramaz tabii
Ve haklılar gidenler.
Gitsinler ne yapalım.
Tutmayalım kimseyi.

Anne yi bekler bebeler
Hadi merve gider...

No comments: